Tugbanurunannesi Arkadaslar 3. Faza basvuru ypmistim yardim icin ama ailenizde 1. Ve 2. Fazdan yararlanan oldugu icin basvurunuz kapsam dışı oldu yaziyo ne eşime nede bana yardım gelmedi neden boyle yaziyo bileniniz var ![
Sedaahmet Tugbanurunannesi annen baban kardeşin yada eşinin ailesi herhangi bi sosyal yardım aldiysa ve cocuk bölümüne sizin isminizi de yazdıysa yararlanamazsinız canım. Bu sosyal yardımlar aile olarak değil hane bazlı olarak veriliyor.
Emiralpmoms Kapsam disi olunca paran gelicek anlamiyo geliyo dediler ama internettede oyle yaziyo diye biliyorum
Tugbanurunannesi Sedaahmet eşimin ailesi.basta gelio saten bi biz yararlanamiyoruz su yardımlardan kaynanamdan sira gelmiyo
Damladogann Sedaahmet öyle seymi olur ya benim görümcem aldı onun evi ayrı bizim ev ayrı ona gelen paradan 5 kuruş görmedik bize ne faydası oldu şimdi bunun biz niye alamıyoruz . Gerçekten böyle bı saçmalık var mı yani bu doğrumu
Sedaahmet Tugbanurunannesi kaynananız cocuk bölümüne eşinizin adını yazdiysa malesef siz basvuru yapamiyorsunz😑 cünkü kaynanan senin eşinide hanesinde gösterdigi icin ve her haneden 1 kişi basvuru yapabildigi icin 🤷♀️ sosyal yardim ama cok değisik sosyal yardim malesef
Yaseminasil Bende de aynısı yazio cnm ne ben ne eşim yardım almadık hepsini ben girdim her iki ailede de kendimizi yazmadık ama böyle yazıyor anlamadım https://hizliresim.com/tmDATu
Yaseminasil Tugbanurunannesi aynen cnm herkes birşeyler aldı bi şekilde böyle de ne sinir bozucu bi durum ya tamamen reddet ya da saçma sapan şeyler yazma dimi
Tugbanurunannesi Yaseminasil aynen ne zamandir bakiyorum surec devam ediyor yaziyodu simdide boyle oldu ihtiyacimiz olmasa zaten başvurmayız
Tugbanurunannesi Damladogann bizimde evimiz ayri ankarada yasiyorum kayinpederim almisti 1000 tl yi bizde faydasini görmedik onun evi ayri bizim evimiz ayri biz ordan ciktik cok sacma cidden
Sedaahmet Damladogann happy momdan yine böyle bi pandemi başlık açılmışti. Ordan bir kişi söylemişti. Ordan aklimda kaldi benimde. Yani sizin aileniz yada eşinizin ailesi cocuk bölümüne sizin adınızı yazarak sizi hanesinde gösteriyor. Ve bu sosyal yardimi sizden önce aldığı için sizde sistemde almiş olarak gözüktugünüz icin sizin başvurunuz kabul olmuyor.
Damladogann Tugbanurunannesi evet ya öyle saçma şey mi olur evli olduğumuzu goruyolardir heralde aynı evde yaşamıyoruz sonuçta neden bize verilmiyor saçmalık ya . Bı yardım yapıyorlar onu da ellerine yüzlerine bulastirdilar. Bı Iside doğru düzgün yapin