Merhaba. Bebeğim iki aylık oldu. Şu ana kadar gece her emzirmede gazı çıksın diye uğraşıyordum çünkü çıkarmwzsa kusuyordu. Artık gece uykuları uzamaya ve derinleşmeye başladı. Emerken uykuya devam ettiği oluyor. Derin uyurken de gaz çıkarmaya uğraşmak gerekir mi acaba. Yoksa artık gerek yok mu?🤷🏻♀️