glsmmho Merhaba 4.ayımız doldu. Aile hekimliğindeki hemşire başla dedi ama doktorum anne sütü alıyorsa 6.ayı bekleyebilirsin dedi. Ne yapmalıyım bilemedim. Fikri olan ?
Melek36 glsmmho bizim de doktorumuz anne sütü aldığı ve gelişimi iyi olduğu için 6. ayda başlattı. Kendisinin belirlediği kan ilacını kullanıyoruz. Sağlık ocağınınkini değil. Macrofer adı. Sizin doktorunuz da gelişimini iyi bulmuş ki 6. ay demiş. Siz doktorunuzu dinleyin derim.
Hazal89 glsmmho aslında doktorum 1 ml yani 20 damla kullan dedi ama çok fazla gibi geldi bana günde bir defa tabi
Minnos_31 Benim kiziminda gelisimi gayet iyi ve anne sutu aliyordu ama 4 ayda basladik genelde 4 ayda baslaniyor vucuttaki kanin gelisimle alakasi maalesef olmuyor ama 6 ayda da baslayan kisiler cok gordum size hangisi mantikli geliyorsa oyle yapin