Pamuk_seker Kızlar kaç gunde sonuçlandı ben dün başvurdum ınsallah alırım bakalım süreç devam ediyor yazıyor
Pamuk_seker Arzu35 e devlet pandemi yaz çıkan linke tıkla giriş yap direk çıkıyor karşıma benim başvurum perşembeydi inşallah gelir 😊
Umutsuzolmaz37 ElmaliTurtamm banada bi hafta sonra çıktı ama ne hesaba yakti ne eve geldiler size eve mi geldi bizim zilde çalışmıyor nasıl olur bilemedim🤦🏼♀️ bazen kargo falan gelince yan dairedeki komşuma basılıyor komşu açıyor kapıyı inşallah komsuya basarlar.
Pamuk_seker Ses6052 inşallah gelir canım.cok. mutlu olurum şuan başvuru aşamasında dün yaptım da nasip insalah 😊
Pamuk_seker MeBeee inşallah canım ya aliriz ihtiyacım var o para ilaç gibi gelir eşim tek çalışan izinde çıkardılar ev kira bu halimizde şükür gelirse rahatlarım biraz 😊
Hllugr MeBeee biz 23 nisanda başvurduk hala süreç devam ediyor yazıyor bizim üzerimizde hiçbirşey yok ama sigortamiz var çıkar mi acaba
Dorukusunannesi Haticemree benim süreç devam ediyor diye çıkıyordu şimdi pandemi bilgi ekranı çıkıyor nereye gitti o ekran
Umutegem Esim basvuru yapmadi neymis esimin aiesiyle beraber gorunuyormus halbuki ayriyiz bekarken yaptiklsri başvuru olfugu icin reddedildi bizimki
MeBeee feyzaa_yigit e devletten cnm arama yerine sosyal yardımlaşma yazınca pandemi diye çıkıyor zaten ordan görünüyor