Sum87 O benim oğlum da dün beş aylık oldu ben de tutuyorum. Bir de kızım var 4 yaşında. Aslında kızım daha çok yoruyor beni 😁 şöyle ki bol su içip proteinden zengin beslenir ve meyvenizi de yerseniz daha iyi hissedebilirsiniz. Yada çok zorlanıyorsanız tutmayın.
Benim oğlum sadece anne sütü alıyor günde maksimum 11 saat uyuyor ve geceleri 2 saatten uzun uykusu yok 😢. O bile nadir. Genelde saat baaşı uyanır. Sürekli kusar günde 10 kıyafet onun ve benim değişir. Sütüm etkilenmediği sürece tutmayı düşünüyorum tabi benim şöyle bir avantajım var şu süreçte eşim evde sağ olsun yardımcı oluyor. Ama erkek işte ne kadar olursa 🙃