Rzgr Merve_1234 26 subat ta dogdu oglum son azı disimiz bugun yarin patlayacak 12. Dişi gelmek uzere. Ates olmadi istahsizlikta yok ama cok fazla kulak agrisi oluyor. Gece uykusuna gecmeden once calpol veriyorum cunku uykuya gecmekte zorlaniyor. 15 gunde 3 dis cikartti.
Ahsen123 Merve_1234 11 şubat azı dişler bizi mahvediyor ne uyku ne düzen yemek huysuz bi kızım oldu kulağını gösterip acoo dio benm de içim acıyor
Yusuf21 Merve_1234 ahhh o azi dişler , uykusuz geceler. Tam biraz rahatladik derken şu an köpek dişleri geliyor bi de üstüne
Merve_1234 Rzgr bizimde son azı dişimiz çıkmadı birtek diğerlerini çıkarttık. Ates olmadı fakat çok huysuz sürekli kucağımda olmak istiyor. Kulak agrısını nasıl anlıyorsunuz peki?
elifekicii 7 Şubat doğumlu kızım 3 gündür bir şey yemiyor su bile içmiyor 😞 bizim daha 7. Dişimiz hiç böyle olmamıştı bir de dilinde aft cıktı aç kaldı yavrum 😢
Merve_1234 Ahsen123 bizde de aynıları malesef. Emmeye çok düşkün bi bebekti şu süreçte daha fazla emer oldu. Bütün azı dişlerini birden çıkartı 🤷♀️
Tubior 8 Şubat doğumlu oğlum genelde iştahsızdi şu sıra memeye cok fazla düştü 9 disimiz var bı azı çıktı diğer azı yolda. İştahini açtı dediğiniz birşey var mı
Leyla178 Bizde 14 aylığız 12.ayda iki dişi birden çıktı su an hala iki dişliyiz sut alerjimiz var ondan mi acaba dişi geç çıkıyor diyorum ama alakası yokmuş . Büyük bi hevesle diğer dişleri bekliyorum 🤦♀️
Merve_1234 Leyla178 gaz probleminden bile daha zormuş diş dönemi 🤦♀️ Diyorlardı insan tabiki yasayınca anlıyor tıpkı annelik gibi 🤎🙏🏻 Saglıklı olsunlar yeter ki.
Merve_1234 Yusuf21 köpek dişlerini kaçıncı ayda çıkartıyorlar? Hem atak dönemi hem azı dişler birde köpek dişlerini çıkartıgını düsünemedim 💆♀️ 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Yusuf21 Merve_1234 çok erken dis çikarmaya başladi oğlum14 aylik şuan. 5 aylik degildi ilk disini çikardiginda , 21 şubat doğumlu
Ayazhan-1302 13 şubat doğumuyuz bizde memeye çok düştük sürekli gelip gelip açıyor artık meme uçlarını hissetmiyorum diştendir inşallah 6 tane dışımız var çok fena kaşınıyor suan