Tam 24 ay var iki oğlumun arasında tek büyüytüyosan cok cok zor suan büyük oğlumu asla tanımamıyorum eger ikincide zor Bi bebekse cok zor oluyo gezmek falan zaten aklına gelmiyo ama birini birini ister istemez ihmal eidyosun bu da anneyi bitiriyor gerçekten biri kucak istiyo diğeri eski gördüğü ilgiyi alakayı o kadar değişti ki büyük oglum biraz haklı biraz kıskançlık hayat cok zor ya ağlayarak buluyorum kendimi ya sinirden deliye dönmüş şekilde kaldı ki eşim evdeysen her konuda yardımcı oldugu halde böyleyim karar sizin ama dediğim gibi yaşadıklarıma bakınca zor 🥴