Aybars_m o kadar haksızlık oluyor ki kafalarına göre yapıyorlar mesela ablam aldı benim dul ayni anda başvuru yapmışlar ikisi de dul ablam çoktan aldı kız kardeşim daha bugün aldı ikinci faz burdan okuyoruz Salı başvuruyorlar Çarşamba onaylanmış uç gün snr para eve geliyor hanı insanlar tabi başvuranlarda suç nasıl olsun bu ısı yapanlarda suç takip sistemi neye göre yapiyliyor ben bi hafta oldu başvuralı ve daha cevap yok ertesi gün cevap alanlar var ben halen bekliyorum