Zeyye Merhaba hanımlar.2 aylık bi bebeğim var mama ağırlıklı besliyoruz ama bi kaç gündür çok iştahsız 3ölcü mama yetmiyodu şimdi 2ölçüyü bile zorla veriyorum bu sorundan yaşayan yardımcı olabiliecek arkdşlar var mı 😞
Hsyh Zeyye ay bizde o durmdayız ama ben mama nadir veriyorum göğsümü tutmuyor bağzen ağlıyor sürekli hani mama veriyim aç diyorum onuda almıyor sonra çok acıkınca mexbur içiyor sütümü napıcaz ya
Efenin_annesi Zeyye büyüme ataklarında bazen iştahsızlık olabiliyor gelişimi yerindeyse endişe edilecek bi durum yok ama ne yazık ki insanın içi rahat etmiyor
Zeyye Efenin_annesi hamdolsun gelişimi yerinde de sürekli doymasa ağlardı herhalde diye başında dolanıp duruyorum valla