Yeğenim kawasaki hastası.bağışıklık sistemi ile alakalı bir hastalık,erken teşhisde tedavisi var.çok şükür yeğenim de 15 günlük tedavi sonrası sağlığına kavuştu fakat 1 yıl boyunca sürekli kontrolleri oldu kalpte bir sıkıntı bırakıp bırakmadığını kontrol etmek için.uzun yıllardır olan bi hastalıkmış,bulaşıcı falan değil yani coronayla bi alakası olduğunu hiç zannetmiyorum.
en belirgin özellikleri,verem aşısı olan yerin şişmesi,göz akının sararması ve beyaz dışkı..