RavenC sizin dediginiz su yonde oluyor eger evi ticaret olarak kullanmazsak vermemize gerek yoktur ama eger evi ticari olarak yani kiraya verirsek ve o gelen kiradan zekatini vermemiz gerekiyor suan internetten baktim aslinda 2 nizin dedigide dogru kendin oturunca zorunlu gerec ama ticari olursa vermen gerekiyor kiran uzerinden