Elizan_Annesi01 ben dayanamayıp doktora götürmüştüm yataktan düşmüştü oğlum tabi o zaman virüs yoktu . Doktor bana kusma , göz kayması , uyku hali , sebepsiz huzursuzluk vs bunlardan bir tanesi bile olursa tekrar getir demişti . 1 gün hiç uyumadan başını bekledim ben