Gkhnn71 My_son yok cnm kaçmıyor kulagina bir elinle tasla suyu dokerken dıger elinle kontrol edersin suyun yüzüne kulaklarina kacmamasina bende öyle yikiyorum ve masallah bebegim çok seviyor banyo yapmayi hep tek yikadim bende
My_son Gkhnn71 yatirip yikamayi denicem bide saci doğduğunda da coktu yani bildigin citilicem nerdeyse oyle olunca da iyice kiyamet kopuyo
My_son yldrm986 hergun yikiyosnuz simi ne guzel iste ben esimi bekliyorum mecburen o da yorgun olursa bugun yarin deyip gecistiriyo kac gun bekledigim oluyo acilen tek yikamam lazim
yldrm986 My_son yaparsın canım sende, güvenlik önlemleri de almışsın file gibi, düşmeyi file ile önlersin sen de ayağına kaymayan terlik giy mutlaka,önce bebeğin vücudunu yıka en son saçlarını,halledersin bence 😉
Selcan My_son banyoyu sevdirin yani ona şarkılar soyleyin oyunlar yapın yıkarken birde panik yapmayın ağlıyor diye. 14 aylık 3.ayindan beri hep tek yıkıyorum. Mecburuz yani buna
Gkhnn71 My_son filesi varmis sırt üstü yatırın en son kafasını yikarsiniz dediğim gibi yaparsanız alışır banyo yapmayi sever urkutmeden yavaş yavaş masaj yaparak sacini sampuanlayin ben iki kez sampuanliyorum alistigi icin gayet memnun oluyor masallah☺☺
Akarelif My_son benim 2 çocuğum var eşim sık çalıştığı için ikisede bana bakıyor bir kızım 3 yaşında folumda 2 aylık oldu her ikisinde sıra sıra yıkıyorum tek başıma
momsss My_son Canım bende 6aylıktan beri tek yıkıyorum üzerimi çıkarıyorum sadece çamaşırlarımla kalıyorum banyoya girip kızımı kucağıma alıp kucağımda yıkıyorum çok rahat oluyor 5 dakikada yıkıyorum
balannesi_ My_son başına su dökerken tek elinizi alnına koyun yüzüne birden su gelmesin o zaman belki ağlamaz öyle yapıyorum ben yoksa su direk yüzüne gelirse panik yapıyo
Eymen01 My_son ben o donemlerde gogus kismini fileye yatirirdim.sirt üstü oyle liflerdim tulbentle sonra koluma yusustu yatirirdim oralara da lif yapip hemen sampuanini yapar cikartirdim
Tuana4747 My_son kızım.3 aylık bile değil hep tek yıkıyorum file küvet ile ama suyu sevdirmen lazım yavaş yavaş alıştıra alıştıra yüzüne suyu birden dökmeden konuşarak alistirabilirsin o şekilde daha rahat edersin
bsrkya My_son Benim oğlumda 6 aylık annemlerle farklı şehirde oturuyoruz bende sürekli eşimle yıkardım baktım olacak gibi değil işi çıkıyor falan dedim herkes yıkıyor ben neden yıkamıyım önce dogalgaz hatici klimayıda açtım içeriyi iyice ısıttım o ara karnınıfa doyurdum üzerini soydum birazda öyle oyalandı sonra duş aldırdım ki eşimleyken daha çok zorlanıyormuşum onu anladım yapabilirsin merak etme ama duştan önce karnını doyur tavsiyem
E-nes My_son oturmaya baslayınca dusa kabine camasır legenını koyup ıcıne oturtuyodum kolay oluyor baya
DefneliAnne My_sonbir aylık oldu olalı kendim yıkıyorum. Ne file ne başka bir destek kullandım sol kolumun üstüne yatırıyordum küçükken şimdi altı aylık oldu bir aydır oturuyor bazen oturarak yıkıyorum bazen yine koluma yatırıyorum küvete suyu dolduruyorum oynuyor baya sevinerek. Biraz cesur olmak lazım yapicam diyince yapiyor insan. Ben banyo zemini sert diye odaya küvetini taşıyorum taşan sıçrayan sular halıya geçmesin diye Altına bişi seriyorum tabi. Biz baya eğleniyoruz beraber sizde yaparsınız hiç korkmayın
Songulnisa 23 günlük bebeğim tek yıkıyorum korkmadan cesaretli ol benim bebeğimde hoşlanmıyor sudan sürekli konuşarak su döküyorum şarkı felan söylemeyi dene
Duygu01 My_son ben 20 günlükken beri tek başıma yıkıyorum asıl 2 kişi çok zor . Ben tek çok rahat ediyorum fileye yatırıp yıkıyorum onu güldüre güldüre.6. Aydan sonra babyjem soft banyo desteği Aldım ve babyjem köpüklü bebek yatağı aldım. Yatağı oturağın üstüne koyuyorum onun üstünde yıkıyorum. Küvette filesiz zor olur kayıyor bebek çünkü
ZeynepSareMom My_son kirli elbiseleri ve battaniyesini kuvetin altina seriyorum kafasinin altini biraz yuksek birakiyorum..Konusarak önce govdesini sonra basini yikiyorum😍 sonra yuzustu koluma yatirip sirtini ve kafasinin arkasini yikiyorum.. 20 günlükten beri tek basima yikiyorum 😌