Kizlar oglum 6 aylik hep esimle yikiyoruz ama yaz geliyo e artik ustunu fln kirletiyo yani gun icinde de yikamak gerekiyo daha sık da yikanmasi gerekiyo artik ama ben hep esimle yikadim tek yikayamiyorum kuveti buyuk filesi fln hepsi tamam yani elimden kaydi kuvete dustu sıkıntım olamaz ama yikayamiyorum bi kere esim varken denedim kafasini yikarkn cok agliyo bas edemedim. Onerileriniz neler bana nasil yikicam ben bu cocugu tek basima 😔