Kızlar bebeğim 3 ay 28 günlük. Bugüne kadar gayet iyiydi. Bugün mm mmm yapıp birşey istiyormuş gibi sinirleniyormuş gibi yapıp ağlamaya başlıyor ve susmuyor . Mama içmek istemiyor emmek istemiyor ağlarken . Sürekli ağzına götürüyor ne bulursa . Salyası üstünü ıslatıyor . Parmaklarını emiyor. Bugün sürekli ağlıyor . Neden olabilir sizce . Kakasını da yaptı . Uyku da da ağlıyor gibi olup dalıyor tekrar . Diş mi başka bir şey mi sizce