Feyzadertlii canım benimde bi 15 gün oluyor. Çığlık çığlığa ağlamalarına dayanamadım. Ateşi de oluyordu. Şüpheleniyordum bende ama virüs yüzünden erteledim ve yüksek cıktı değeri keşke daha önce gitseydim dedim. Antibiyotik verdi doktor kontrole getirme dedi virüs zamanı. Tekrar şikayet olursa gelirsiniz demişti. Çok şükür geçti