İyi akşamlar, aabahtan beri sağ göğsüm taş gibi, kesinlikle emziremiyorum, canım cok yanıyo. Lahana sardım, sıcak dus yaptım, ılık suda beklemiş havluyu sardım beklettim, masaj yaptım, pompa veya elle sağdım. Daha da agırlasıyo sanki. Napıcam bi yardım edin lütfen. Diger göğsüm normal ama bu fena oldu. Yasaktan dolayı hastaneye de gidemiyorum. Yardım bekliyorum..