Bebeğinizin genel durumuna bağlı. Genelde sakin hareketsiz bir bebek mi? Gevşeklik var mı kaslarında bu önemli? Bunu da değerlendirecek olan doktorunuz. Benim bebeğim 3,5 aylık dönmeye başladı 4 aylık olduğunda dönüyordu ama kolunu çıkaramıyordu. çok sakin bir bebekti. Hareketi de Azdı ve iri bir bebekti. İri bebekler de tembel oluyor. Doktorumuz fizyoterapiste yönlendirdi. Eğer kaslarında sorun varsa erken müdahale edilmesi için. Çok şükür sorun çıkmadı gayet güçlü dedi fizyoterapist. Sadece yapmak istemiyor dedi🤣 bir kaç gün sonra tam olarak dönmeye başladı. Arkadaşımın bebeği aşırı hareketliydi 7 aylık döndü. Doktor istese yapar demiş. Kaslarında sorun olmadığı belliydi. Sıkı dimdik bir bebekti