2boymom çok geçmiş olsun. Durumu nasıl eşinizin ? Eğer ikna edebilirsem gönderirim 😕Virüs çok çabuk yayılıyor diye biliyorum. Hatta eşimde varsa bendede kesin vardır diye düşünüyorum ama aynı evde bulunduğunuz halde bulaşmayaniliyor sanırım ? Dün tv de bir doktor çıktı gördüyseniz eğer. Ev içinde maske taktıkları ve sosyal mesafeye dikkat ettikleri halde eşinde ve çocuklarında da pozitif çıkmış.