MelikeBayndr HilalAnl serum fizyolojik sık burnuna sonrada elinle sümkürmwsı için yukarı tarafından hafıf sık cıkarır canım eger hala sorun varsa buhar makinası koy yattıgı odaya havayı memlendırır rahat eder
Lilipo HilalAnl merhaba bizdede tokanıklık başladı iki aylığız. Sizin tıkanıklık ne zaman geçti hala sık sık oluyor mu?
HilalAnl Lilipo hayır bizim geçti devamlı burnuna serum fizyolajik sıkıyordum sonra burun aspiratörüyle cekiyordum rahat nefes alıyor rahatlıyordu canım
Lilipo Anladım canım bazıları 6 aya kadar böle sürekli tıkanır demişte. İyi şükür çünkü çok zor böle saol canım
HilalAnl Lilipo kötü düşünme benımkide baya kötüydü karamsara baglamıstım ama serum fizyolojik yapıo çekince baya rahatlıyo yavas yavas geçiyor