Olabllir kızımın diş döneminde salyası akıyordu ateşi ishali vardı burun akıntısı vardı normal hastalık zannettim doktora 4defa götürdüm getirdim hep ağlıyordu durmadan o hafta içinde iki dişi birden çıktı meğersem dişden dolayıymış ateşi herşeyi hemen kesildi bana tecrübe oldu ama tabi her bebğin diş çıkarması aynı olmuyo