Sağ göğüs ucunda beyazlıklar oluşmuştu burda bi kaç arkadaş süt kabarcığı dedi genel cerraha göründüm ucunu iğne ile kaldır süt kesiği gibi çıkar dedi nemlendir bol bol emzir dedi yaptım fakat dediği gibi çıkmadı kanadı diğer göğsümde yok ama her ikiside çok fena sızlıyor sanki bıçakla oyuyorlar nasıl geçer bu durum önerileri bekliyorum