Miloska23 gazı için sen kimyon kullan, çok aşırı ağlarsa susturamazsan 1sb sıcak suya 1çk kimyon kat demlensin ılıyınca tülbentle süz. İnanılmaz baş edemezsen sancıyla o kimyon dan 1 çay kaşığı ver. Ama bu son çaren olsun çünkü daha küçük. Ben çok zorda kalıp kullanmıştım 3_4 defa mışıl uyumuştu. Derdi olmayan bebek uyur zaten. Uyumuyorsa bi ağrısı/ihtiyacı vardır