iki_prens_annesi_ bebeğiniz ne kadarlık
söylediğiniz belirtiler alerjiden de olabilir
benim kızım da yeni doğduğu zamanlardan 9 aylık olana kadar kustu
özellikle ilk aylar fışkırarak kusuyordu, üst baş yatak yorgan beşik her yer batıyordu her kusmasında
bana da bebek bu kusar dediler, bazı Bebekler çok kusar dediler, kimseyi ikna edemedim bebeğimin alerjisi olduğuna
en son artık her yeri yara olunca inandılar bana
sizinki inşallah değildir ama alerji olma ihtimalini de değerlendirin derim