Eşim arada bir oğluma çikolatanın ucundan veriyor minik de olsa veriyor az önce supangle almış ondan verdi 3 kere çay kaşığının ucuyla bu huyundan vazgeçirmem lazım ne dediysem vazgeçmedi acaba diyorum yüzü vücudu kabardı onu verdikten sonra desem vazgeçer mi yada başka fikriniz var mı