Canım beyaz gürültü adı altındaki sesler aslında anne karnında bebeğin duyduğu sesler. O yüzden bebekler de o sesleri duyduğunda rahatlıyor ve kendini güvende hissediyor. 4. Ayına kadar açıp dinletebilirsin 4. Ayından sonra yenidoğan döneminden çıkıyorlar çünkü. Ha alıştıysa ileride de dinleyerek uyuyabilir ama 4. Ayından sonra o anne karnındaki varlıklarını unutup dış dünyaya adapte oldukları için o seslere gerek kalmıyor. Ben bunları Bebeğim uykuyu çok sevecek kitabından öğrenmiştim benim oğlumda da işe yaradı😘