Kızlar 7.5 aylık bebeğim var. 5.5 aylıkken tadımlara başladık. Çok da istekli olmamakla birlikte tadiyordu. Şimdi asla kaşıga ağzını açmıyor. Kasığa değil ağzına giden hiçbirşeye açmıyor. Elimle yemiyor. Öyle ki ilaçlarını bile veremiyorum. Anne sütü ve su dışında hiçbirşeyin ağzına sürmek istemiyor. Biberon kabul etmiyor bardak kaşık hicbirsey kabul etmiyor. Ne yapmalıyım