Gulfem_1605 çok geçmiş olsun .bende geçen sene Ramazanda enfeksiyona bağlı geçirdim .yüz egzersizlerini düzenli yaparsa geçiyor benim doktorum ıslık çalma ,sakız çiğneme ,gülme, kaşları çatma gibi mimikleri kullanacak hareketler yaptırdı ilaçları düzenli kullanmakta çok önemli .Morallinide yüksek tutarsa geçer .