Merhabalar kızım 28 günlük ilk zamanlar sarılık olmasın diye 2 saatte bir veriyordum bazen 1 saatte bir istediği zaman veriyordum anne sütü emzirme sürmelerim 10-15 dk bazen 20-25 dk falan ama şimdi 5-6 gündür 5 dk veya 10 dk genellikle 5 dk dan sonra emmek istemiyor doktor 5 dk dolu dolu emiyorsa doğuyordur dedi kaka yapımı iyi çiş de iyi karnı doymuş olmasa ağlar kaka yapamaz dimi ? Sizce doğuyor mudur? bakalım 1 . Ay kontrol ve kaç gram almış 🤲🏻