Merhaba anneler benim bebeğim 4 ay 6 günlük ve bugün kilosunu öğrendik 6700 bize az geldi gibi sadece anne sütü yani aç olsa anlarım ama bize az geldi gibi sizce iyimi sizinkiler ne kadar 🤔🤔eşimle öyle düşündük o aklıma soru işareti koydu bende bi size sorayim dedim