Svdmm Arkadaslar kizim 6 bucuk aylik , son 10 gündür sanki birşey rahatsız ediyormus gibi kafasını bian yana doğru tik varmış gibi büküyor, yani anlatabilmisimdir umarim.bu durumda olan ya da bilgisi olan var mi ?
biranne11 Svdmm Kıyafetlerinin etiketi duruyormu acaba ? Kaşındırdığı için kendini öne doğru itebilir
Bellabells Svdmm oğlum yedi aylık bizde ilk üç aya yakın oldu.uyurken falan boynunu bir yanına doğru bir iki defa bükerdi aniden.şimdi yapmıyor
Svdmm biranne11 yok hayir ben kendi kiyafetlerimin bile etiketini keserim , bazen titrer gibi yapiyor bu hareketi
Svdmm Aysun0300 neden acaba , doktor arkadasim vardi aradim ancak hareketi yakalayip videosunu istedi 😄 yakalayamiyorum ki ayrica hro yapmiyor bugun daha da sıklaşti
Sezgin Svdmm bir kere yapmaya başladığını bi kaç kere kümeler haline yapıp bırakıyor mu? Özellikle yaptığı bir zaman var mı mesela uykudan önce ya da uykudan sonra gibi? Hareket sonrası ağlama, gülme ya da göz yaşı damlası akıyor mu? Mutlaka videoya çekip arkadaşınıza gönderin bence
Svdmm Sezgin bir kere yapinca 2 defa falan daha yaptığıda oluyor ama her zaman degil ve herhangi bir zaman dilimi yok.gülme aglama da yok.sadece sanki boynunu birsey rahatsiz ediyormus gibi aniden tikli gibi yana atiyor kafasini ve bazen yaparkende titrer gibi oluyor.
Nisaninannesi36 Svdmm merhaba geçen sene yazmışsınız da benim bebegimde aynı sizin dedidogknz gibi basini yana eğiyor tik gibi omzuna değdiriuor merak ettim ya
Nisaninannesi36 Svdmm ne kadar süre yaptı hatırlıyor musunuz. Teşekkür ederim cevabınız için bazen yapıyor bazen 1 gün hiç yapmıyor ben de takıyorum norolojik felan olur diye allah korusun.