MetinOktay 🤚🏻
Benim de sütüm yetmiyordu sonra yavaş yavaş azaldı,2 ay emzirebildim kızımı.Belki daha fazla da emzirebilirdim,maalesef annem mamaya yönlendirdi.O acemilikle bebeğimin aç kalmasından korkarak mamaya sarıldım.Kızım tamamen mamaya alıştı,memeyi hiç tutmadı 2.ayından beri sırf mamayla besleniyor.Kısmeti bu kadarsa Allah bu kadar vermiş derim üzülmem çok şükür çaresi var derdimizin🙏🏻
Ama beni yiyip bitiren şey,sütümü arttırmak için çabalamadım direkt mamaya sarıldım.Yorgundum,uykusuzdum,ne yapacağımı bilemiyor şaşkındım bebeğim çok gazlıydı.Ben o an düşünemezdim bunu ama etrafımda keşke akıllı insanlar olsaydı.Anneme içten içe kızgınım,tabi kendime de