aysglerdenn benim bebeğim de yaklaşık bir hafta huzursuzlandı 2. Ay aşısında. Ama ben normal diye düşündüm. Kendinizden düşünün bacağınızdan iğne vuruldu mu size yaşadıysanız bilirsiniz çok ağrı yapar bacaktan iğne. Ağrısı baya geçmez. Bi de üzerine canlı aşı vücut içerden hep savaş halinde. Ateş filan çok yükselmezse paniğe gerek yok diye düşünüyorum Bir de ebe 1. Ay aşısında söylemişti 2. Ay aşısında zor olacağını 1.de sadece iğne vururken acır susar ama ikinci birkaç gün sürer demişti