18052020 23062019 ama yükselmiş değerleri doktor mama takvıyesi yap dedi aslında bend vermek istemiyordum sadece bir hafta günde 2 defa verıcem bsey olur mu
MuhammedAmine 18052020 benim oğlumunda 4. Gün 12 çıkmıştı saat başı beslenecek dedi doktor mana takviyesi başlamıştık 1 öğün meme , 1 öğün mama şeklinde besledim . 12. Gün sıfırlanmıştı . Bizim kan uyuşmazlığımız var riskli idi bizim ama yükselmedi çok şükür
TalentedMom 18052020 Ben sürekli emzirdim bir de hep beyaz ışık altında uyuttum hiç sarılık geçirmedik ışığın faydasını çok gördüm bilgin olsun canım