Uygar_efe canım ben hiç uyandırmadım emzirmek için bizim kızda hiç düşkün değildi 1.5 ay meme reddiyle uğraştım 4.5 aylığız daha yeni istiyo ağlıyo emmek için ben anlamıyorum sen düşün o kadar uzaktık emmeye😂ama uyku konusunda bin şükür hiç sorun yaşamadık bence emen çocuklar daha çok kilo alıyo çünkü bizim kız 3.500 doğdu 4.ayda 6.500 oldu anca 😀