Beyzanaz bebeğim 14 günlüktü. Hafif ateş farkettim 37,5 sonra 38 oldu. Hastaneye gittik idrar tahlili yapıldı kültür alındı üreme oldu idrarda. 16 gün yenidoğan yoğun bakımda yattı. Çok zor geçti. Taburcu olunca 20 gün sonra sünnet ettirdik. Sünnetsiz erkek bebeklerde çok sık oluyormuş. Huzursuzluk da oluyor bebekte sadece ateş değil de. 16 gün antibiyotik tedavisi aldı çünkü dirençli bir bakteri üremiş. O yüzden tedavi uzun sürdü biz çok erken farkettik öyle yanıyor gibi ateşi olmadı ben 37,5 olduğunda şüphelendim