Ben 3 yıl önce İzmir’de Özel bir hastanede oldum iyiki dedim zaman da oluyor keşke olmasaydım dedim de oluyor ama iyiki daha çok tabi en önemlisi oldun zaman bakım sana birinin bakması çok önemli bana annem baktı çünkü bebek gibi oluyorsun sıvı dönemi farklı hergün ayrı bir şey içiyorsun ve pişti içti değil çok hassas besleniyorsun su bile yudum yudum zar zor içiyorsun çok halsiz oluyorsun ilk dönemler ben çok isyan ettim olmasaydım die hep mide bulantısı öğürmekle geçti 15 günüm sonra sonra düzene giriyorsun ilk 15 gün hatta ilk 1 ay önemli açıkcası bebeğin var büyük ihtimalle küçükse biraz ertele ferim çünkü halsiz oldun için zor bakabilirsin benim kızım o zaman 4 yasında idi İnan çocuğumla hiç ilgilenemedim yavrum basımda bekledi kedi gibi kafamı kaldıramıyordum halsizlikten iyi ki dedim yönü çok kendime özgüvenim geldi 2 ci hamilelik rahat geçti çocuklarımla daha rahat hareket ediyorum ilk bir ay zorladım açıkcası birde hasta olunca çok korkuyorum normal de grip çok nadir olurdum şimdi grip oldum zaman hastanelik oluyor yani şuan corona olsam kesin ölürüm çok ağır geçiyor hastalıklarım öyle