Seda1635 Oğlumun pipisinin ucunu temizliyorum bir kaç günde bir, beyaz beyaz kireçlenme olur diyorlar bu konuda ne düşünüyorsunuz siz neler yapıyorsunuz? Erken sünnet ettirmek zorunda kalırsınız temizlenmesi gerek diyorlar 🤷🏻♀️
Mom0870 Seda1635 bana doktorum iğne ucu kadar delik olması yeterli oynama pipisiyle hiç demişti. 🤔 ben ellemiyorum. Bir sorun da olmadı.
Subat-mert Seda1635 ben 15 günlükken sünnet yaptırdım iyikide yaptırmışım çok şükür çok iyiyiz zorlamadan normal sil bence
Bilge12 Seda1635 kaç aylık bebeğiniz bence erken sünnet ettirmek en iyisi benim oğlum 32 günlüktü ve hiç bilmedi bile o dönemler hep uyuduğu için hiç zorluğu olmamıştı
Esdoel Bana da eşimin teyzesi demişti sonra doktora sordum deliği açık oynama dedi ama bir süre sonra çiş yapması azaldı bende derisini siyirdim bı kaç sefer tikanmisti beyaz beyaz krem gibi şeyler vardı tenizleyince yapmaya başladı çişini hergun değil ama 2 3 güne bir yapiyorum
Seda1635 Esdoel bende iki üç güne bir yapıyorum yaptığım zaman çişini çok rahat yaptığını fark ettim sanki bezin dışına çıkardığı oluyor 🤷🏻♀️
Mduygum Bende temizliyorum ara ara ama oyle cok olmuyo sk sk yikiyorum oglumu cunku 2 gunde bir banyo yaptiriyorum
ArasAkbulut Seda1635 banada pek dokunma demişlerdi, canı yanar diye o ucundaki etide çok çekiştiremiyorum açıkçası 😔
Sehers Seda1635 oğlum 4 yaşında hiç pipisini siyiramadim bugüne kdr. Annem bebekken bir kaç kere siyirmisti onun dışında ben hiç ellemedim. Oğlum büyüdükçe lazimlikta otururken pipisini kendi kendine siyirmaya başladı. Oynuyor sözde .. Yani çok ellemeyin bence arada bir bakın sadece
Nursan Seda1635 tersine çok silersen beyaz beyaz olur. Ben hep silerdim beyaz beyaz olurdu. Daha sonra burada kızların vajinasının kapandığını ve doktorlarında onlara silmeyin dediklerini gördüm. Zaten silip nemli bırakırsan falan oluyormuş. İdrarını dahi yapsa silerdim kaynanam hayır bu kadar çok silme iyi değildir demişti. Ben çok silerdim hatta beyaz beyaz olmuştu bir aylık kontrolünde doktor pipisine bakmıştı deliği çok küçük diyip açmaya çalışmıştı geriye doğru itiyordu. Arada öyle yaparım ama artık ucunu silmem
Seda1635 Nursan ucunu silmek değil de işte geriye doğru çekiyorum elimi kaygan hale getirip beyazlığı alıyordum🤭
Nursan Seda1635 ben ne zaman temizlesem ucunu geriye doğru itip temizlerdim baktım hep beyazlık oluyor bu yüzden burda duyduklarımdan sonra bıraktım cildi dhaa çok taze ya hep silince ıslak kalıyor nemli kalıyor bu yüzden yapışması mantıklı geldi bana. Ama doktorlar ellemeyin itmeyin diyormış bu yüzden bıraktım artık o beyazlık olmuyor
Subatannesi Seda1635 banyoda yıkarken geriye doğru sıyırıp suyla temizliyorum. Kuru kuru geriye siyirmak canını acitabilir.