Semiha89 ilk gün sadece sarı ağızlık denilen şey gelmişti drlar o çok önemli bir damla olsa bile getirin dediler. Bir kaç gün biberonun dibinde oluyordu öyle doyuracak kadar nerdeee ,🙈 Ben ne kadar yeter bırakın artık diye bagirsamda annem pes ediyordu eşim devam ediyordu yapmak zorundayız diye. Yani ben bıraksam da onlar bırakmadı inan çok ağladım o ilk gunler. Annem bak bebeklerin hastanede senin sütüne ihtiyaçları var kızım diye diye teselli etti öyle geçti günler. Pes etme yani onlar sagsin uğraşsın sonrasında kendin de pompayla devam et. Bir çay kasigiydi beş çay kasigiydi derken çoğalacak yavaş yavaş inşallah. Annelik gerçekten çok çok zor ama o zorlukların üstesinden geldikçe öyle gururlaniyorsun ki çocuğun için canının acısını unutuyorsun. Az da çıksa hiç canını sıkma 🌸