2.5 aylık bebeğime hipp mama kullanıyordum kusma problemi yaşayınca sma mamaya geçtik. Bebeğim doğduğundan beri gaz problemi yaşamadım hep çok rahat çıkardı gazını çok sakin bi bebekti. İki akşamdır bebeğim inanılmaz şekilde ağlıyor ne yapsak susturamıyoruz sonunda ağlamaktan yorulup uyuyakalıyor . Sma ya tam anlamıyla dün geçiş yaptık ondan önce hipp ve smayı birlikte verdiğimde bi sıkıntı yoktu. Sorunumuz gaz ve mama mı bilmiyorum bu şekilde bi durum yaşayan oldu mu ? Çok fazla salya akıtıyor daha minnacıkken diş faln çıkarmıyordur herhalde. Ne yapacağımı şaşırdım lütfen fikir verir misiniz?