Yeni hamile olduğumu öğrendim şoklar içersindeyim bebegim daha 6aylık karnımda ki ne kadarlık bilmiyorum bhcg 1292cıktı ama ultrasonda kese filan göremeyiz dedi boş gebelik mi acaba diyorum kendimi kandırmak istemiyorum tabiki hayırlısı olsun ama bünyem zayıf ben kızıma zor bakıyorum yoruluyorum çünkü daha gebeligin zorlugunu atlatmadan unutmadan hadi birdaha gerçekten zor geçti balon gibi şiştim çatladım agrılar sızılar erken dogum sancılar birde sezeryan dikişi daha 6aylık düşünüyorum düşünüyorum çıkamıyorum işin içinden ailem gurbette taşınmak cok zor eger boş gebelik değilse 1 2haftayA bulantılar başlar ben napıcam ya😔