Fatima33_ Kızlar bu göğüs kaşıntısı sizde de oluyor mu, tatlı tatlı derler ya kaşıyasım geliyor devamlı, neden acaba, nette okuyunca mastit yazıyor da ateş durumum yok. Sadece kaşınıyor ikisi de 😣