Merhaba. Bebeğim 7. 9. Hafta arası atağında ve en fazla bir saat emmeden duruyor sürekli emmek istıyor. Son üç gündür birdenbire halsizleşiyorum yeterli beslendiğim halde ellerim titriyor gibi hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Hamilelikte gebelik şekerim vardı onunla ilgili olabilir mi acaba?