Merhaba kızlar, Daha önce oğlum 7 aylıkken doktoru gece beslenmesini kesebilecegimizi söylemişti, zaten saat başı uyandığı için biz de çok perişandık, bunun üzerine 1 hafta babasıyla yattı uyandikca o pışpışlayıp sallayıp geri uyuttu, uykuya dönmemek için ısrar ettiğinde acıktığını düşünerek meme veriyordum gecede 2 kere falan, gecede 8-9 kere uyanan çocuk 1 haftada düzelmişti bazen 2 kere bile istemiyordu meme sabaha kadar güzelce uyuyordu 2 ay kadar böyle gitti. 9. Ayda aynı anda 4-5 dişi birden çıktı o zaman çok huysuzlandı ve meme olmadıkça uykuya dönmedi 4-5e çıktı gece emmeleri, şimdi 11 aylık tekrar eskiye döndü gecede 8 kere uyanıyor üstelik artık babasının uyutmasını da kabul etmiyor memeee diye çığlık atıyor resmen. Tekrar azaltarak mı bırakmayı denemeliyim sizce bir anda mı kesmeliyim bu sefer? Bu dönemlerde gece beslenmesini kesenler neler yaptınız nasıl sonuç aldınız? Korona döneminde izinli olduğumdan haftalardır evdeyim bana aşırı düşkün olmaya başladı hiç böyle değildi babasına düşman gibi davranıyor normalde ondan bana gelmezdi yani geçen seferki babasının uyutması taktiği bu sefer işlemeyecek gibi başka yöntem önerisi olan var mı?