Egetugce09 Bugun doktora gittik daha öncede gitmiştik düzelmemiş açıkcası bu pandemi bitince bi profesörde görsün dedi önemli bişey değil ama dedi başına gelen var mı bu durum bebeğim 9 aylık şuan
Naz06 Egetugce09 benimde oğlumun göz bebekleri büyükmüş 1 yaşın da kontrole gittik büyüme olmamış gözlüğe gerek yok dedi kayma olursa mutlaka getir dedi 2 yaşında gitcem
Hunilianne Egetugce09 yanı biri büyük biri küçük gözbebeğinin. Göz doktoruna götürdü bakıldı vs bir şey çıkmadı sorunu yok su an
Egetugce09 Naz06 benim oğlumada 6.ayında bakıldı 2mm arasındaki fark geçmediği sürece sıkımtı yok dedi 9 ayda bakalım dedi baktı bugun aynı ne geçmiş ne düzelmiş ama bi profesör görsün dedi bununla ilgilenen çocuk için dedi
Naz06 Egetugce09 bizde hipermetrop varmış göz bebekleri büyümezse gözlüğe gerek yok dedi küçülme bile oluyormuş bizim geçen kontrol de beğendi göz açıklığını uzunluğunu
Skyfall84 Egetugce09 ne yaptınız birşey oldu mu benim kızımda da var bakalım cuma günü dr a gideceğiz