Kızlar bebeğim üç gün sonra iki aylık olacak gaz sorunumuz var ve bir de kaka yapamama eklendi buna bebeğim hiç durmuyor . Biz sab simplex kullanıyorduk fayda etmedi biogaia aldık Yine fayda etmedi doktorumuza söylüyorum ilaç üç haftadan önce etki etmez diyor yeni ilaç yazmıyor bende bu relactazı duydum iyi diye ve eşime aldırdım ama nasıl kullanıcam iki aylık çocuğa bilemedim kullananlar yazabilir mi ve biogaia birlikte kullanılıyor mu kullananlar yazarsa çok sevinirim