Esilamm1 bende bir kaç gün önce başladım sab simplex işe yaramadı damlasını sabah akşam 20 şer damla ver dedi Dr bana bebeğim 1,5 aylık. Bende aç mı tok mu vericem bilemedim sab simplex i emzirme arası veriyordum bunu da şimdilik öyle veriyorum. Ama kusması arttı sanki peynir gibi ama mukuslu kusuyor sizde de öyle mi