Hsyh her seferinde iki göğsünüzü veremiyor musunuz mesela sağdan başlayıp onu en uzun süre sonra sola geçip az bişey tatlı niyetine gibi de orayı emse. Bir sonraki emmeye de hangi göğüste bıraktıysa ordan başlanacak. Doktorlar böyle öneriyor ama her zaman uyulmuyor tabi bizde de bazen sizin gibi olabiliyor. Çişini kakasını yapıyorsa gün içinde 250 gr kadar bez doluyorsa doyuyor demekmiş.