5 aylik kizim var daha once buraya da yazdim sutum az diye hipp aldik ama alerji yapti cok kusturdu sonrasnda hemen biraktm kasik mama aldim onu da icirince cok agliyor karnini falan mi agirtiyor anlamis degilim. Ne verebilirim baska aptamil falan mi alsam ek gidaya basladim ama ne kadar yiyebilirki su an tadimdayiz daha. Doktora da gidemiyorum . Tavsiye verin lütfen.