Bebeğim doğuştan sünnetli ve pipisinin deliği aşağıda yani pipinin altında normalde ucunda olması gerekti cerraha götürdük 1 buçuk yaşında ameliyat olcak dedi İnternet üzerinden araştırmalarımda 1 yaşına kadar olmak zorundaymış ve kısırlığa kadar gidebiliyomuş adı hipospadias diye bi hastalıkmış 250 çocuktan birinde rastlanıyomuş çok korkuyorum bişe olur diye bu konuda bilgisi olan var mı 😭😭